Το Zohar προυποθέτει ότι η ανθρώπινη ψυχή έχει τρία στοιχεία, το nefesh, ru'ach, και neshamah. Το nefesh βρίσκεται σε όλους τους ανθρώπους, και εισάγει το φυσικό σώμα στη γέννηση. Είναι η πηγή φυσικού και ψυχολογικού χαρακτήρα κάποιου.
Τα επόμενα δύο μέρη της ψυχής δεν εμφυτεύονται στη γέννηση, αλλά δημιουργούνται αργά κατά τη διάρκεια του χρόνου η ανάπτυξή τους εξαρτάται από τις ενέργειες και τις πεποιθήσεις του ατόμου. Λέγονται για μόνο πλήρως να υπάρξουν στους ανθρώπους που ξυπνούν πνευματικά. Ένας κοινός τρόπος τα τρία μέρη της ψυχής είναι ο ακόλουθος:
• Nefesh (נפש) - το χαμηλότερο μέρος, ή ζωικό μέρος της ψυχής . Συνδέεται με τα ένστικτα και ομαδικά τους πόθους.
• Ruach (רוח) - η μέση ψυχή, το πνεύμα. Περιέχει τις ηθικές αρετές και τη δυνατότητα να διακρίνει μεταξύ καλός και κακός.
• Neshamah (נשמה) - η υψηλότερη ψυχή, ή έξοχος-ψυχή. Αυτό χωρίζει το άτομο από όλα τα άλλα είδη ζωής . Συσχετίζεται με το διάνοια, και επιτρέπει στο άτομο για να απολαύσει και να ωφεληθεί από τη μετά θάνατον ζωή . Αυτό το μέρος της ψυχής παρέχεται και σε Εβραίο και μη Εβραίο ίδια στη γέννηση. Επιτρέπει σε ένας για να έχει κάποια συνειδητοποίηση της ύπαρξης και της παρουσίας Θεού.
Το Raaya Meheimna, μια πιό πρόσφατη προσθήκη στο Zohar από έναν άγνωστο συντάκτη, πρου4ποθέτει ότι υπάρχουν δύο περισσότερα μέρη της ανθρώπινης ψυχής, το chayyah και yehidah. Το Gershom Scholem γράφει ότι αυτοί "θεωρήθηκαν για να αντιπροσωπεύσουν τα πιο μεγάλα επίπεδα διαισθητικής γνώσης, και για να είναι μέσα στον έλεγχο μόνο μερικών επιλεγμένων ατόμων ".
• Chayyah (חיה) - Το μέρος της ψυχής που επιτρέπει σε μιας για να έχει μια συνειδητοποίηση η ίδια της θείας δύναμης ζωής.
• Yehidah (יחידה) - το υψηλότερο αεροπλάνο της ψυχής, στην οποία κάποια μπορεί να επιτύχει μια τόσο πλήρη ένωση με το Θεό όπως είναι δυνατό.
Και οι ραββινικές και καμπαλιστικές εργασίες πρου4ποθέτουν ότι υπάρχουν επίσης μερικά πρόσθετα, μη μόνιμα κράτη στην ψυχή που οι άνθρωποι μπορούν να αναπτύξουν σε ορισμένες περιπτώσεις. Αυτές οι πρόσθετες ψυχές, ή οι πρόσθετες καταστάσεις της ψυχής, δεν παίζουν κανέναν ρόλο σε οποιοδήποτε σχέδιο μετά θάνατον ζωής, αλλά αναφέρονται για την πληρότητα.
• Ruach HaKodesh (רוח הקודש) - μια κατάσταση της ψυχής που καθιστά την προφητεία πιθανή. Δεδομένου ότι η ηλικία της κλασσικής προφητείας πέρασε, κανένας λαμβάνει την ψυχή .
• Neshamah Yeseira - Η συμπληρωματική ψυχή που μια εμπειρία Εβραίου επάνω στο Shabbat. Καθιστά πιθανή μια ενισχυμένη πνευματική απόλαυση της ημέρας. Αυτό υπάρχει μόνο όταν παρατηρεί κάποιος Shabbat μπορεί να χαθεί και να κερδηθεί ανάλογα με την τήρησή κάποιου.
• Neshoma Kedosha - Παρέχεται με τους Εβραίους στην ηλικία της πλειοψηφίας (13 για τα αγόρια, 12 για τα κορίτσια), και σχετικό με τη μελέτη και την εκπλήρωση των εντολών του Torah. Υπάρχει μόνο όταν μελετά κάποιος και ακολουθεί Torah μπορεί να χαθεί και να κερδηθείς ανάλογα με τη μελέτη και την τήρησή κάποιου.
Για εμένα είναι ένα ενδιαφέρον άρθρο και αξίζει να το διαβάσετε.
Πηγή: http://www.world-mysteries.com/
Monday, 27 October 2008
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment