Welcome!!!

Καλωσορίσατε στο Blog του Ανεξήγητου και Παραφυσικού.Ένα ιστολόγιο αφιερωμένο στα ανεξήγητα μυστήρια και φαινόμενα που συμβαίνουν στον πλανήτη μας.

E-Mail Επικοινωνίας με το Blog : uperfusiko.blog@gmail.com

E-Mail Επικοινωνίας με τον Σταθμό : tropic_radio@yahoo.gr



Sunday 8 February 2009

Μώρα ή πλάκωμα.

Έλαβε χώρα στην περιοχή Αγία Παρασκευή του νομού ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ.
Κωδικός αναφοράς: 2237


Πολλοί έχουν υποστεί το "πλάκωμα", όπως το ξέρουμε στην πατρίδα μου. Και ακόμα πιο πολλοί δεν το πιστεύουν. Εγώ, ούτε καν είχα ακούσει για αυτό το πράγμα, μέχρι που το έπαθα η ίδια. Ένα βράδυ, κοιμόμουν στο σπίτι μου. Ξύπνησα από τρομερή δύσπνοια, σε σημείο ασφυξίας σχεδόν. Όταν άνοιξα τα μάτια μου(ήμουν ξύπνια 100%),είδα ότι ένα μαύρο πράγμα(δεν μπορούσα να προσδιορίσω φιγούρα),είχε καθίσει στην κυριολεξία πάνω στο στήθος μου και με πίεζε ασφυκτικά. Προσπαθούσα να κουνηθώ για να το διώξω αλλά ήταν μάταιο, το "πράγμα" ήταν ακόμα επάνω μου και κόντευε να με πνίξει. Δεν ξέρω πως και μετά από πόση ώρα εξαφανίστηκε, αλλά εξαφανίστηκε κι εγώ μπορώ να πω ότι σώθηκα σχεδόν από θάνατο. Όπου και να το έχω πει, δεν με πίστεψε κανείς και εισέπραξα αρκετή κοροϊδία. Εγώ όμως ξέρω τι είδα και δεν ήταν στον ύπνο μου...

4 comments:

Anonymous said...

Οταν βλεπεις τετοια πραγματα, να ζητας το αιμα του Ιησου Χριστου και θα ελευθερωθεις. Απο προσωπικη εμπειρια στο λεω.

Anonymous said...

Συγνώμη για το άσχετο του σχολίου αλλά αναφέρομαι σε ένα άρθρο με ημερομηνία Ιουλίου "Το εξωγήινο πλάσμα από το Kyshtym" αλλά και γενικά στο blog, δυσκολεύτηκα να βγάλω νόημα(?) και παράτησα το άρθρο στη μέση καθώς ήταν αυτόματη μετάφραση όχι απλά λάθη στο συντακτικό, καλό θα είναι να ελέγχετε τί βάζετε στο blog καθώς επίσης και την ορθογραφία (αναφέρομαι σε πολλά άλλα άρθρα)γιατί ενώ τα θέματα και to blog είναι πολύ ενδιαφέροντα η ανάγνωση ορισμένες φορές γίνεται κουραστική και το όλο εγχείρημα παραπάνω ερασιτεχνικό απ ότι είναι.
Τέλος, και χωρίς παρεξήγηση, νομίζω πως πρέπει να αναφέρετε παντού τις πηγές σας.

Παιδιά συνεχίστε και παρακαλώ να εκλάβετε την κριτική καλοπροαίρετα.

Αντιγόνη

D_Link said...

Σε πληροφορώ πως τα άρθρα αυτά είναι μόνο τρία με τέσσερα τα όποια μου τα έδωσαν και δεν είχα την ευκαιρία να τα μεταφράσω .Είναι φυσικό να μην αναφέρονται πηγές σε αυτά από την στιγμή που δεν την γνωρίζω. Δεν υπάρχει παρεξήγηση γιατί το κατανοώ και θα αρχίσω αμέσως την διόρθωση.

Anonymous said...

oso anafora to plakoma thelo na po pos ego to pathaino taktika kai mporo na po pos mporeis na to antimetopiseis ekeinh thn stigmh ..apla vazeis olh thn dynamh soy & prospathse na anoikseis ta matia soy !! nomizeis oti ta exeis anoixta !!!sthn pragmatikothta omos einai kleista !!! elpizo na vohthisa kapoious ! ! ....kiki